subota, 28. srpnja 2012.

Bijeli kruh - osnovni recept

Bijeli kruh I



Osnovni recept za kruh u pekaču:
  • 360 ml vode
  • 5 žlica ulja
  • 2 žličice soli
  • 2 žličice šećera
  • 630 g brašna /pola oštrog, pola glatkog/
  • 1 suhi kvasac
Podešenje pekača:
  • 1 Basic - 3:00 sata
  • Loaf size 2.0 LB /900 g/
  • Color - srednje

Opis rada:
U posudu pekača stavljajte sastojke redom kako je u osnovnom
receptu upisano. Prvo tekuće stvari, vodu i ulje, tada brašno,
lijevo sol, desno šečer. U sredini napravite malo gnijezdo za kvasac
da ne dođe u dodir sa tekučinom.
Podesite početak rada pekača i uključite pekač.  START.
Na slici je moj prvi kruh sa ovim strojem. Naj jeftiniji je na tržištu
i ja sam zadovoljan na početku. Podesio sam u 23 sata odgodu na 9.
 Ujutro u 8 sati čekao me topli kruh. Nisam trebao ići u pekaru :) super.  
Na slici je ostatak kruha nakon doručka.  Dobar tek.






Nema komentara:

Objavi komentar